sobota, 29 lipca 2017

Bransoletka ze skóry - szlachetne piękno...

Biżuteria ze skóry cieszy się dużą popularnością.  Wygląda bardzo interesująco i prezentuje się efektownie.  
Można ją założyć na rozmaite okazje.  Skórzana biżuteria podkreśli naszą indywidualność i nada stylizacji nietuzinkowego charakteru. 
 Mogą ją nosić osoby w różnym wieku /jestem tego przykładem/. Sięgają po nią nie tylko kobiety ale również mężczyźni. 
Dzisiaj pokażę Wam skórzaną bransoletkę. 
Nowoczesne wzory spełniają oczekiwania osób lubiących klasykę. To biżuteria dla kobiet kochających jakość i styl.

Duży wybór skórzanych bransoletek znajdziecie na stronie strippentow

/to polska marka tworząca ręcznie biżuterię ze skóry naturalnej oraz metali szlachetnych/

Jaką wybrałam? Zaraz się pochwalę! 

Skórzana bransoletka

W okresie lata uwielbiam biel więc wybrałam białą.
Nie za grubą, bardzo delikatną, taką , którą mogę nosić solo albo z zegarkiem.


Z kulką wysadzaną czeskimi kryształkami, z naturalnej skóry.
Kryształki mienią się co daje świetny efekt /wyszła ze mnie sroczka, lubię błyskotki i już/.
Zapinanie wykonane ze stali szlachetnej /antyalergiczne i nie śniedzieje/.
 To znakomity pomysł na prezent /zapakowana w ozdobne pudełeczko/.
My kobiety lubimy takie  piękne drobiazgi i liczy się dla nas nie tylko to co w środku ale też opakowanie.

Dzisiaj jestem całkowicie na luzie - sobotni, popołudniowy spacer z mężem.

Minimalistyczny styl na co dzień.
Sprawdzone białe spodnie, bluzka z najnowszej kolekcji Orsay /jak mi się coś spodoba to nie czekam na wyprzedaże/ i wygodne białe klapki /dużo dzisiaj  tej bieli ale kiedy jak nie w lecie/.

Bluzka

Ma kwiatowy wzór w ładnych, nasyconych kolorach /granat z czerwienią/. Z tyłu ozdobne wycięcie w łezkę. Na lato idealna.
Ponieważ pogoda tego lata płata figle więc noszę ze sobą cienkie kardigany /tak na wszelki wypadek/.
 

Pozdrawiam! Do następnego!

bransoletka-Aleksandra Strippentow,bluzka-Orsay,spodnie-Miko,torebka-Reserved,zegarek-D&G,buty-Alano

80 komentarzy:

  1. Basiu, to jest bransoletka idealnie w moim stylu - delikatna, szlachetna, skromna a bardzo elegancka. Świetny wybór. Z przyjemnością patrzyłam na tę sesję:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko, taka właśnie jest. Bardzo delikatna i skromna ale zarazem elegancka.
      Cieszę się, że sesja Ci się podoba. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę...

      Usuń
  2. Ale piękna jest ta bransoletka i wyglądasz świetnie w tej stylizacji Basiu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, to zestaw całkowicie na luzie, tak chodzę i to pokazuję. Musi być prosto i wygodnie.
      Bransoletka jest piękna, całkowicie się z Tobą zgadzam. Jak ja kocham błyskotki ha!ha!
      Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...buziaki...

      Usuń
  3. Pojęcia nie miałam że biżuteria ze skóry może tak wyglądać. Podoba mi się bardzo Twoja bransoletka, delikatna i nowoczesna zarazem. Udanej niedzieli Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczególnie urzekły bransoletki, tyle pięknych modeli że nie wiadomo którą wybrać.
      Wybrałam delikatną, bo taka dla mnie na lato jest najlepsza.
      Pozdrawiam Alice, miłej niedzieli...

      Usuń
  4. Uwielbiam bransoletki, w ogóle bardzo lubię biżuterię - potrafi tyle zmienić, albo zamienić w każdym ubraniu. Twój wybór jest śliczny - biała skórka i ten element ozdobny. Masz rację, będziesz ją mogła nosić w każdym wydaniu. Sobotni spacer latem = co więcej potrzeba - luz, spokój, a y nawet w takim wydaniu niezwykle elegancka :)))) . Całuski - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Małgosiu, masz rację, biżuteria wiele potrafi zmienić, też ją lubię, kiedyś w większych ilościach, teraz bardziej minimalistycznie. Właśnie taką minimalistyczna bransoletkę chciałam. Myślę, że na lato dla mnie jest idealna.
      Spacer to luz i spokój, właśnie takich spokojnych miejsc na spacerowanie wczoraj szukałam choć lubię również wśród ludzi, zależy od dnia. Odrobina elegancji zawsze mile widziana ha!ha! Pozdrawiam słonecznie, buziaki...

      Usuń
  5. Basiu Twoja bransoletka jest śliczna, macie rację, że biżuteria wiele zmienia, więc nie mam pojęcia co się ze mną w tym roku dzieje, że w przeciwieństwie do poprzedniego niemal wcale jej nie zakładam, nawet do zdjęć, takie mam humory, które mogę tylko obserwować ;) Pięknie Ci w bieli i super bluzeczka, w moim życiu przed sh czyli całkiem niedawno, też nigdy nie czekałam na wyprzedaże :) Lubię regularne printy i wzorki, lubię ten zestaw kolorów i lubię kwiatki :)) Ładne kwiatki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa Olu, że coś się zmienia i następuje zmiana. Lubię biżuterię od zawsze, raz bardziej raz mniej, ostatnio nawet jestem minimalistką, bo mało jej na mnie ha!ha! Oczywiście żartuje, nigdy nie przesadzałam.
      Muszę mieć coś na ręce, zegarek, bransoletkę, pierścionek, rzadziej coś zawieszam na szyi /teraz w lecie nie lubię na szyi ale zdarza się oczywiście/. Nie ma się co zmuszać.
      Wyprzedaże - nie przepadam, bo czasami kuszę się całkowicie niepotrzebnie.
      Zestaw kolorów bardzo na TAK /dla mnie/. Masz rację - ładne kwiatki...buziaki...

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie minimalistyczne cudeńka. Bransoletka jest bardzo elegancka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę Krysiu, jest minimalistyczna i elegancka.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Basiu,bransoletka jest cudna :) delikatna ,elegancka,oryginalna i co najwazniejsze ponadczasowa :) Moze dodac uroku kazdej stylizacji ale moze byc tez jej glownym elementem :) Pieknie ja pokazalas laczac z kolorowym topem i biela spodni i torebki :) Bardzo ,bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Reniu, myślę, że będę ją nosić i nosić...
      Dzisiaj była w wersji takiej trochę "na luzie" ale nadaje się również do bardziej eleganckich zestawów.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia Ci życzę, u nas upały...

      Usuń
  8. Love your post dear :)
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for the comment and comment. I will watch. Regards...

      Usuń
  9. Bardzo fajna bransoletka, mam podobną ale czerwono-czarną i pasuje do wielu rzeczy. No i Twój zestaw twarzowy, białe spodenki, bluzeczka w kwiatki, letni, lekki, ciekawy :)

    Serdeczne pozdrowienia ze słonecznych i upalnych Kaszub (nareszcie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam białą, bo w lecie lubię biel ale Twoja też by mi się spodobała.
      Zestaw całkowicie letni i na luzie. Bluzka w cudownych /dla mnie/ kolorach a białe spodnie to mój letni niezbędnik.
      Pozdrawiam Aniu, buziaki...

      Usuń
  10. Fajny letni zestaw Basiu, a bransoletka piękna i wpisuje się weń idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulina za Twoją opinię, bransoletka bardzo piękna, takie delikatne cacuszko...pozdrawiam, miłego dnia...u mnie straszny upał...

      Usuń
  11. Bardzo ładny klasyczny zestaw. Uwielbiam biel, ale dzisiaj zachwyciła mnie Twoja bluzka. Piękne kolory i fason. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też od razu bluzka wpadła w oko, jak tylko ją zobaczyłam to decyzja była szybka.
      Pozdrawiam Jolu...buziaki...

      Usuń
  12. Jakiś akcent bużuteryjny musi być 😉 Raz większy, raz mniejszy. Bransoletka bardzo gustowna i taka...codzienna. Bluzka bardzo na TAK, całość tym bardziej 😊👍🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, zawsze coś musi być. W lecie wybieram raczej ten mniejszy akcent.
      Bransoletka codzienna /jak napisałaś/, będę nosić praktycznie do wszystkiego.
      Bluzka-nie tylko kolory ale również materiał bardzo na TAK!
      Pozdrawiam, miłego dnia...ja pędzę nad Pogorię żeby przetrwać upał...buziaki...

      Usuń
  13. Śliczna i bardzo subtelna bransoletka Basiu.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że Ci się podoba, naprawdę jest śliczna...serdeczności posyłam...

      Usuń
    2. Uroczy drobiazg taka bramsoletka. Super jest. a i całość stylóweczki jak zawsze pięknie i niezwykle elegancko. Pozdrawiam Danka

      Usuń
    3. Dziękuję Danusiu za Twoją opinię. To taka moja codzienność, musi być na luzie bo przecież lato.
      Mały, delikatny drobiazg zawsze się sprawdzi, dla tych co lubią biżuterie nawet w upały.
      Mała rzecz a cieszy!
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę...

      Usuń
  14. Urocza bransoletka, delikatna i wdzięczna. Podziwiam Twoja umiejętnośc noszenia równocześnie zegarka i bransoletki, ja albo mam jedno, albo drugie, nie umieme tego łączyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że bransoleta Ci się podoba. Noszę tak od dawna, bo lubię i nie mam z tym problemu. Warunek-bransoletka musi być delikatna. Te grubsze noszę solo. Pozdrawiam Anno 😊😊😊miłego dnia 🌷🌷🌷

      Usuń
  15. Bransoletka bardzo elegancka ale Ty Basiu cała elegancka jesteś:)))Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, trochę elegancji u mnie zawsze mile widziane 😏. Bransoletka bardzo uniwersalna. Teraz moja ulubiona 😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Bransoletka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta bransoletka! Delikatna!
    Ja coś tego lata, jestem prawie "bezbiżuteryjna";)
    A stylówka fajna! Letnia, na luzaka, ale nie nudna! Bluzeczka i usta ożywiają biel:))
    Buziaki Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam, żeby była delikatna a zarazem elegancka i oczywiście /co lubię najbardziej/ na wiele okazji.
      Biżuteria nie opuszcza mnie tego lata, na ręce, na palcu, no może mnie na szyi.
      Ostatnio u mnie całkowity luz, no ale kolor na ustach musi być /na pazurkach też/. Zakochałam się w czerwonym makijażu.
      Tak więc Tara taki luz w moim wydaniu. Buziaki, pozdrawiam...słońca więcej nie zyczę, bo jest go aż za dużo ha!ha!

      Usuń
    2. Usta i pazurki być muszą! Bez tego ani rusz! Nawet jak biżuterii zabraknie, to nadrabiają:D
      A czerwień na ustach, to chyba najbardziej kobiecy kolor! Naprawdę śliczna całość:))
      Hahhaha, słońce w końcu nam przygrzało... Aż szminka spływa:D
      Buziaki!!!

      Usuń
    3. Masz rację, tak przygrzało, że wszystko spływa ha!ha! Dobrze, że nie pazurki...buziaki...

      Usuń
  18. Piękna stylizacja,śliczny wzór na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kreacja, bardzo letnia i miła dla oka. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks za opinię, miło mi, że Ci się podoba 😊 serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  20. Śliczna bransoletka i będzie pasowała do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Haniu, zgadzam się, będzie mi pasowała do wszystkiego 😊 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Basiu przypomniałaś mi że i ja mam skórzaną bransoletkę, Co do zestawu to jest idealny na sobotni spacer.Podoba mi się wzór bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam różne bransoletki ale ze skóry to moja pierwsza. Bluzka ma nie tylko ładny wzór ale też świetny materiał idealny na lato nawet gorące a na sobotni spacer najlepszy jest luz. Pozdrawiam Grażynko 😊😊😊

      Usuń
  22. BASIU, Stylizacja prosta, wygodna i elegancka,Bransoletka cudna, TY SUPER, Pozdrawiam serdecznie Danusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Danusiu, taki jest ten zestaw ale mamy lato i upadł musi być prosto i wygodnie ale z odrobiną elegancji 😏. Bransoletka bardzo ładna Jestem z niej zadowolona. Pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  23. Bardzo lubię skórzaną biżuterię, bransolety również!!! Białej nie widziałam jeszcze, super wybór Basiu bo jest piękna. Świetny letni zestawik masz na sobie!!! :))) Pozdrawiam serdecznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że dobrze wybrałam, biel na lato jest super. Zestaw letni i na luzie ale ja ostatnio często tak chodzę bo już nic nie muszę 😆pozdrawiam...buziaki

      Usuń
  24. Basiu bransoletka jest śliczna i zestawienie jej z takim zegarkiem to strzał w dziesiątkę! Bardzo fajnie zgrała się też z Twoją torebką! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tym zegarkiem jest idealnie. Takiej właśnie mi brakowało, delikatnej, do zegarka i na lato.
      Miło mi Asiu, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  25. Ten skórzany drobiazg bardzo mi się podoba. Pięknie Ci Basiu w tej bluzeczce i białych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię białe spodnie a bluzka ma ładne kolory, takie moje 😊 , skórzany drobiazg to jest to 😏😏😏...

      Usuń
  26. Basiu ta bransoletka jest śliczna, delikatna i elegancka. To samo mogę powiedzieć o Tobie w tym codziennym zestawie :) SUPER :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, miło mi, że Ci się podoba 😊 bransoletka jest piękna i bardzo delikatna, takie małe cacuszko 😍pozdrawiam serdecznie, miłego dnia 😎😎😎

      Usuń
  27. gdy przeczytałam biżuteria ze skóry skrzywiłam się...jednak po obejrzeniu Twoich zdjęć jestem zachwycona :) super się prezentuje ta bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba, ze skóry ale jakże delikatna i subtelna, takie cacuszko, świetna na lato ale nie tylko... 😊😊😊Dziękuję za opinię 😊pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  28. Basiu, pięknie bardzo mi się podoba, super wyglądasz:):):)pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereniu! Cieszę się że podoba Ci się mój skromny codzienniak ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...buziaki...

      Usuń
  29. Piękna bransoletka, taki subtelny dodatek do każdej letniej stylizacji. Podoba mi się skromna biżuteria, bez przesadnego ozdobienia. Plusem jest także pudełeczko!
    Pozdrawiam pięknie ;)
    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pudełeczko bardzo urokliwe /ha!ha!- nawet nie wiem czy jest takie słowo/, lubię ładnie opakowane rzeczy, na prezent świetne, od razu mamy problem rozwiązany. Lubię skromną biżuterię ale ta bardziej "zawadiacka" też mi się podoba, zależy gdzie i do czego. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Basiu śliczna ta bransoletka, ja również lubię skórzane bransoletki, Twoja jest bardzo delikatna, ale cała stylówka super zestawiona, nadrabiam zaległości blogowe, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, ja po weekendzie /wyjazdowym/ też mam już spore zaległości a tu ogóry muszę robić...
      Ta bransoletka jest bardzo delikatna ale trochę szersze i nie tak delikatne również są śliczne, w okresie jesieni czy zimy /w tych porach roku też noszę biżuterię/ są o wiele lepsze, do grubszych rzeczy nawet ładniej wyglądają.
      Stylówka u mnie zawsze codzienna, bo założeniem mojego bloga jest pokazywanie właśnie codzienności, tak jest od początku i tak zostanie. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...buziaki...

      Usuń
  31. ladna i branzoletka i torebka i cala stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anno, że Ci się podoba.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  32. Lubię bransoletki, lepiej niż kolczyki na przykład. I też nieraz noszę razem z zegarkiem. Twoja bielutka, bardzo ładna. Ja mam skórzaną w morskim kolorze, kiedyś pokażę.
    W ogóle, to ładnie wyglądasz, pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyków nie noszę ale biżuterię lubię, bransoletki od zawsze, z zegarkiem noszę często. Kolor biały jest świetny na lato. Morski kolor - podoba mi się, czekam aż pokarzesz. Dziękuję Ewo za miły komplement 😏 pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

      Usuń
  33. Bransoletki uwielbiam, Twoja bardzo mi się podoba - delikatny akcent, a jakie robi wrażenie. Czasem z wyprzedażami nie ma co czekać, skończy się sezon i często nawet nie zdążymy ubrać danej rzeczy, a tak to przynajmniej wykorzystamy zakup wtedy kiedy jest odpowiednia pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam więc kolejną miłośniczkę bransoletek. W lecie lubię te delikatniejsze.
      Wyprzedaże - czasami coś mi się podobało, czekałam na wyprzedaże a tu nie ma rozmiaru albo już przestaje mi się podobać dlatego biorę jak mam ochotę. Oczywiście z wyprzedaży korzystam ale rozważnie, kupuję tylko to co jest mi potrzebne. Pozdrawiam serdecznie ...

      Usuń
  34. Piękne zdjęcia i biżuteria. Myślę, że pasowałoby dodać, na przykład kolczyki. Można je kupić w wielu sklepach internetowych. Jest bardzo duży wybór. Biżuteria ze stali chirurgicznej to zawsze dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba 👍, kolczyki u mnie na Nie, uszy nie przebite więc nie noszę, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  35. Biżuteria to zawsze super dodatek do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń