sobota, 9 kwietnia 2016

Pomadka Baolishi, konturówka Golden Rose - makijaż ust...

Pomadki w zdecydowanych, intensywnych  odcieniach nie są stworzone dla bardzo wąskich ust. 
Dodają seksapilu ale świetnie wyglądają na idealnie gładkich ustach, w kolorze pasującym do naszej karnacji.   
Idealne pomalowanie ust wymaga czasu, możemy zastosować wiele trików aby je powiększyć, zlikwidować asymetrię czy opadające kąciki. 
Jeśli mamy takie problemy najlepiej udać się do dobrej specjalistki, która dokładnie wytłumaczy jak to zrobić.
Usta należy nawilżać, spierzchnięte wyglądają brzydko. Niewielka ilość kremu nawilżającego stosowana regularnie i po kłopocie.

/post z cyklu - uroda/

Konturówka /Golden Rose 321/

Na nawilżone usta nakładamy niewielką ilość podkładu, teraz czas na konturówkę.
Jeśli chcemy przedłużyć trwałość pomadki możemy obrysować usta konturówką w  identycznym kolorze co pomadka.
To bardzo ważne, żeby nie powstała ciemniejsza obwódka, wygląda to nieestetycznie, kiczowato i na dodatek pomniejsza usta. 
Nie należy wychodzić poza obrys, to nie powiększy ust a konturówka będzie widoczna. 
Po zastosowaniu konturówki należy nałożyć pierwszą warstwę pomadki,  przez jedną, cienka warstwę chusteczki higienicznej lekko przypudrować usta sypkim pudrem i ponownie pomalować pomadką. Tak pomalowane usta będą ładnie  wyglądały przez wiele godzin.
Nie zawsze maluję usta aż tak dokładnie, czasami jest to tylko błyszczyk jednak bez pomalowanych ust z domu  nie wychodzę. 
To kwestia przyzwyczajenia a poza tym - lubię i już!
 Jeśli chcesz, żeby usta były większe i pełniejsze zastosuj błyszczyk /po pomalowaniu pomadką nałóż jego niewielka ilość na środek ust na dolnej wardze/. 
Choć moje usta do małych nie należą to stosuję ten trik. 

Pomadka Baolishi 17

Z substancjami nawilżającymi,  ma przyjemny zapach choć wolę te bezzapachowe.
W dość ładnym opakowaniu ale nie bardzo wygodnym.
Pomadka nie chowa się całkowicie i trzeba uważać przy zamykaniu, żeby nie uszkodzić góry /ja już sobie uszkodziłam/.
Mam ją pierwszy raz, nie wiem czy jeszcze kupię, średnio jestem z niej zadowolona.

Lakier Golden Rose Rich Color

Do pomadki dobieram lakier w podobnej tonacji.
Lakiery Golden Rose /63/ nie należą do najlepszych i najtrwalszych.
Paznokcie maluję praktycznie każdego dnia więc ta krótka trwałość nie przeszkadza mi.
 Niska cena to niewątpliwie jego zaleta.

Nie jestem specjalistką w dziedzinie kosmetologii, przedstawiłam swój sposób na makijaż ust.
Może nie idealny ale ja tak je maluję.

Lubicie pomadki w soczystych odcieniach? A może wolicie bardziej naturalne?
/ja lubię te w mocniejszych, zdecydowanych /   
Mam trochę zaległości, powolutku nadrabiam...
Na blogu będę jutro...

Pozdrawiam! Do następnego!

Tak pomadka i lakier wyglądają "na mnie"!

45 komentarzy:

  1. bardzo ladny kolor ,lubię lakiery tej firmy moze warto spróbowac pomadkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lakier ma fajny kolor, polecam ale pomadka jest innej firmy i nie polecam Ci.
      Miłego weekendu, pozdrawiam...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pomadka ma ładny kolor i na ustach nie taki mocny, tylko ładnie je podkreśla i zaznacza. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  3. Śliczny kolor, też używam do makijażu ust żywych kolorów :) Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dorotko, wiem i jest Ci w takich kolorach świetnie. Te Twoje kolory też są dla mnie, czasami jednak maluję się delikatniej, to zależy od okoliczności.
      Czasami to jest tylko błyszczyk ale zawsze "coś" musi być...miłego weekendu, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  4. Dodam tylko jeszcze, że czasem dobrze jest wyjść konturówką poza obrys ust, lecz trzeba umieć to prawidłowo zrobić, bo rzeczywiście można uzyskać odwrotny efekt. W ten sposób można zniwelować na przykład dysproporcje między dolną a górną wargą. Lubię intensywne kolory, lecz używam ich rzadko, ze względu na to,że podkreślają nie to co potrzeba. Jeśli chodzi o lakiery, to po sprawdzeniu wielu, pozostałam przy Essie, bo są w miarę trwałe, nie zastygają, maja piękne kolory, a na dodatek nie są zbyt drogie. Zawsze trzymam jej w lodówce, nawet w zimie. Pozdrawiam Cie Basiu cieplutko.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza obrys nie wychodzimy chyba, że tak jak napisałam, mamy pewne dysproporcje ale najlepiej niech specjalista poradzi i pokaże jak to zrobić, żebym sobie nie zaszkodzić. Już widziałam takie "efekty" powiększonych ust ale widziałam też prawidłowo zastosowane i efekt super.
      Ja natomiast używam kolorów intensywnych, w nich wyglądam lepiej, to kwestia karnacji, w bladych "ginę".
      Ty Krysiu masz inny typ urody to i kolory dla Ciebie są inne. Lakiery też trzymam w lodówce, przez cały rok.
      Essie nie miałam, muszę spróbować. Pozdrawiam, miłego weekendu życzę...

      Usuń
  5. Od dłuższego już czasu nie używam Mocnych i soczystych pomadek, lepiej się czuję w delikatnych odcieniach. Konturówka owszem ale dyskretna, tylko ciut ciemniejsza od pomadki. Miłej niedzieli Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak lepiej się czujesz to tak się maluj, to jest najważniejsze. Miłego tygodnia Ewo, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  6. Ja również nie wychodzę z domu bez ulubionej pomadki na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, pięknie dobrałaś odcienie kredki, pomadki lakieru. To Twoje kolory. Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za delikatnym odcieniem pomadek-szczególnie wiosną gdy nie cera jest blada, ale u innych pań zdecydowane kolory uwielbiam, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie Dusiu, każda z nas wybiera kolor, w którym wygląda najlepiej i oczywiście w którym czyje się najlepiej.
      Serdecznie Cię pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  9. Lubię taki kolor na paznokciach jak i na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam pazurki w innym kolorze niż usta ale najczęściej jednak wybieram w takich samych kolorach lakier i pomadkę.
      Pozdrawiam Lusiuniu...

      Usuń
  10. Świetne produkty Basiu i prześliczne kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam swego czasu lakierów tej firmy i masz rację nie są zbyt trwałe ale trzeba przyznać, że mają dużą paletę kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorów mają wiele, zawsze coś sobie dobiorę. Przyzwyczaiłam się, mam blisko sklep z tymi lakierami.

      Usuń
  12. Używam pomadkę w kolorze różowo-beżowym. Czasami podkreślam konturówką. Lakier do paznokci najbardziej lubię w jasnych odcieniach. Natomiast bardzo podoba mi kiedy dziewczyna ma mocny kolor czerwieni na ustach i czerwony lakier na paznokciach. Pozdrawiam Cię Basiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać Krysiu, każda z nas ma swoje ulubione kolory i bardzo dobrze, każda z nas jest przecież inna i ma inny typ urody.
      Czerwień też lubię.Serdecznie Cię pozdrawiam, miłego tygodnia ...

      Usuń
  13. Lubię lakiery GR <3 Ten ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, widzę że lubisz pomalowane paznokcie, zawsze dobrze dobierasz kolor do całości. Dobrze to wygląda. Podoba mi się, a jak z kondycją paznokci po tak częstym zmywaniu? Ja gdy tylko częściej maluję, to później muszę ostro je regenerować, bo się zaczynają rozdwajać. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam malować paznokcie, zmieniam kolory ale wolę te mocniejsze.
      Co do kondycji paznokci, to nie ukrywam, że wzmacniam je odżywkami, bo jednak trochę się niszczą.
      Pozdrawiam Tereniu, miłego tygodnia...

      Usuń
  15. Ja z tych nie malujących ust , a właściwie głownie do zdjec i na wielkie okazje ;)
    Paznokcie uwielbiam w kolorze , ale tez oszczędnie , bo jakoś nie koresponduje z moja praca i kondycja paznokci .
    Kolorek ładny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Aniu z tych co kochają pomalowane usta.
      Jak pracowałam to też musiałam uważać co pasuje a co nie, teraz mam luzik...
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  16. Ładne kolory pomadki i lakieru, mnie się podoba, takie lubię delikatne różówe, czy beżowo-różowe, mocnych używam rzadko, w zasadzie używam błyszczyków, a pomadki o mocnych kolorach i takie lakiery do poaznikci na imprezy, wyjścia...itp... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc Aniu każda z nas ma swoje ulubione...
      Mnie lepiej w mocniejszych kolorach ale są sytuacje, że maluję się delikatniej.
      Serdecznie Cię pozdrawiam i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  17. Bardzo ładny, wiosenny odcień i pomadki i lakieru. Ja tam lubię szminki, ale tylko matowe, zaś kolory mam od soczystych po blade.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, mam tego trochę i to w różnych kolorach.
      Pozdrawiam serdecznie Paulinko...

      Usuń
  18. Rzadko używam pomadek, raczej wolę błyszczyki, podoba mi się ten kolor za to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię błyszczyki ale raczej na wypady za miasto, tak trochę na wyjścia "na luzie", pomadki to jednak moje nr.1
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Śliczne kolory:))
    Ja od zawsze stosuję konturówkę. I już wiem, że lepiej wybrać o ton jaśniejszą od pomadki, a ciemniejszą, to już nigdy;)
    Konturówka może wiele zdziałać. Mam wąskie usta, więc dzięki niej mam ciut większe:))
    Basiu, Ty zawsze jesteś ślicznie pomalowana:))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, konturówka raczej jaśniejsza niż ciemniejsza, musi być "niewidoczna".
      Może zrobić wiele dobrego, najważniejsze, żeby umiejętnie z niej korzystać.
      Ty Tara też zawsze masz świetny makijaż.
      Pozdrawiam...buziole...

      Usuń
  20. Basiu ładny kolor lakieru, szminki może też, ale nie dla mnie. Ja lubię beże lub czerwień. Masz rację, co do konturówki, można przerysować i wygląda się wulgarnie. Co do kolorów, to istotne jest czy kolor szminki jest zimny czy ciepły. Zimny odcień wybiela nam optycznie zęby, ciepły lekko zażółca, więc trzeba bardzo umiejętnie dobrać kolor szminki. Ty masz zawsze bardzo dobry makijaż, który podkreśla atuty urody. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, każda dobiera kolory do swojej karnacji, w beżach nie jest mi dobrze ale czerwień lubię choć muszę dobrać odpowiedni odcień.
      Tak, trzeba uważa na kolor i wybierać ten zimny.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. kolorek bardzo jest teraz modny ;) lubię taki kolor lakieru, jest taki uniwersalny ;)tez w taki sposób maluję usta, wtedy trzyma sie zdecydowanie dłużej, teraz bardzo podobają mi sie matowe szminki, ale rzeczywiście trzeba mieć w tedy dobrze nawilżone, inaczej źle to wygląda :) Pozdrawiam Cię, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też lubię matowe ale usta muszą być mocno nawilżone, kremy jednak dają radę i pomagają.
      Pozdrawiam Magdaleno, miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Color de lápiz labial es agradable. Me alegro de que te guste. Besos ...

      Usuń
  23. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń