czwartek, 12 kwietnia 2012

O kulcie młodości...

"Już nie ma ludzi starych, czyli o kulcie młodości". Gazeta.pl.Kobieta.
Masa artykułów prawie w każdej gazecie, masa programów w telewizji czyli

"KULT MŁODOŚCI"

Bo nikt nie chce wyglądać na tyle lat ile ma, nie ma miejsca na zmarszczki i siwe włosy.
Liftingi, operacje plastyczne, botoks. 
Chęć pozostania wiecznie młodym - czy to uzależnienie?
Kult młodości zamienia piękne kobiety w sztuczne królowe botoksu z twarzami pozbawionymi mimiki. 

Czy szczęśliwi są ludzie tylko młodzi i piękni?

Jak nie ulec modzie na wieczną młodość?

 To proste!

Pokochać samą siebie, zaakceptować, nie liczyć zmarszczek ale poszukać nowego hobby.
Nie ważne co to będzie, ważne żeby sprawiało to nam przyjemność.
My, kobiety 50+  nie jesteśmy niewidzialne, jesteśmy i mamy się dobrze.
A to ja i mój "zwyklak" na dzisiejszy kwietniowy dzień:
rudy, wełniany płaszczyk, bez podszewki, wykończony lamówkami w kolorze czekoladowego brązu
bawełniany T-shirt ze złotym nadrukiem w pastelowy różu
jeansy o prostym, klasycznym kroju
dwukolorowa apaszka z milanówka
jasna, duża torebka i wygodne baleriny

Pozdrawiam i miłego tygodnia!


płaszczyk-Stapf
T-shirt-M&Co
spodnie-jeansy/BigSpade/
buty-Embis
torebka-Market
apaszka-Milanówek
pierścionek-I am        

33 komentarze:

  1. Jak zawsze zazdroszczę,rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes kobietą z klasą, podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze powiedziane Basiu - uwielbiam Cię !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny zwyklak na dzisiejsza pogoda..u mnie leje, siedze w domu na chorobowym i tylko czasem zagladam na kompa.Wygladasz naprawde mlodo i tak trzymaj.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zwyklaczek+ swiete slowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Basiu, bardzo dobrze, że Pani o tym pisze. Ja patrzę na Panią i widzę młodość, bo młodość to nie jest brak zmarszczek, ale stan ducha :) Od jakiegoś czasu zaglądam tutaj i podziwiam, ale dzisiaj to aż się musiałam odezwać. Przesyłam serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze powiedziane, bardzo dobrze!


    Pozdrawiam!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, tak się porobiło. O starych ludziach się nie mówi, nie kręci o nich filmów, nie pisze książek. Nie szanuje, olewa. Ostatnio widziałam w TV Ewę Minge, przyjrzałam się jej twarzy, nienaturalnej do obrzydzenia. Czasu i tak się nie zatrzyma, lepiej przekierować swoją energię na jakieś inne sprawy, niż śledzenie swoich zmarszczek, siwych włosów itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie zgadzam się z tym co napisałaś, a ;zwyklak;bardzo elegancki szczególnie płaszczyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze napisane. Tyle, że czasem ciężko z tymi przyjemnościami ;) Za botoksem nie jestem (jeszcze, bo podobno nigdy nie mów nigdy...) ale idąc za postępem można skorzystać z jakiś drobnych nie inwazyjnych zabiegów. Choć tu się pojawia pytanie, czy one działają faktycznie czy tylko na psychikę... no ale to temat na inną dyskusję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. prawda, od tego kultu młodości piękności chudości idealności zaczynam popadać w kompleksy

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje mi się, że zgoda na kult młodości wynika z braku pasji w życiu, przytoczonego hobby. Bo kiedy człowiek uznaje swoje życie za pasjonujące, pragnie nie zmarnować ani chwili, a przesadna koncentracja na wyglądzie to często zabijanie faktycznej pustki. Tak, jakby się chciało uchować więcej czasu dla pasji, którą dopiero ma się odnaleźć. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo ładnie to napisałaś i bardzo przemawia to do mnie.

      Usuń
  13. Basiu, Ty zawsze będziesz wyglądać młodo i kwitnąco z tym uśmiechem na twarzy. Myślę że dużo prawdy w tym co napisałaś i każdy ma obawy ale jeśli chodzi o botox i jakieś inne ingerencje to jednak nie dla mnie. Uśmiech, pasja i pogoda ducha najbardziej odmładzają. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutka jest rewelacyjna i z pewnością będzie pasować do wielu rzeczy :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. narzutka wygląda fantastycznie:) uważam, że nie powinno się na siłę odmładzać! kobiety robią się podobne do manekinów po nieustannych operacjach plastycznych. A przecież dojrzała i starsza pani może wyglądać także atrakcyjnie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja bym zaryzykowała i powiedziała, że najlepiej zmienić znajomych. Wydaje mi się, że takie rzeczy robi się dla otoczenia. Jeśli jesteś wśród ludzi, którzy mają normalne podejście do życia, to nikt nie będzie panikował z powodu zmarszczek. Myślę, że to ostra przesada i wprowadza wiele kobiet niepotrzebnie w kompleksy. Masz bardzo ładną bluzeczkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje grono najblizszych przyjaciol jest po... 30 -tce. Czuje sie z nimi swietnie, ja nie zauwazam prawie polowy roznicy wieku, mysle ze oni tez nie skoro sie przyjaznimy. Nie potrzebny botox.
    Swietnie Basiu wygladsz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli się dba o wygląd przez całe życie (krem,ruch fizyczny,zdrowa dieta)to jest się wiecznie młodym i nie trzeba botoksu.
    A tak na marginesie to kocham starsze panie, które mają siwiznę, uśmiechniętą twarz i są w zgodzie ze sobą. Podziwiam je i uważam, że są najpiękniejsze na świecie.
    Ty jesteś piękna i młoda i zawsze taka będziesz bo taką masz pogodną naturę :) Pozdrawiam cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pozytywnego podejścia do życia i pozostaje mi tylko powiedzieć: byle tak dalej!
    Jedno 'ale' - wydaję mi się, że to, że pieniądzę szczęścia nie dają a dopiero zakupy powiedziała Marlin Monroe a nie Coco Chanel:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam sie z Toba w pelni, ale przyznaje, ze chcialoby sie byc wiecznie mlodym :)
    Najwazniejsze jednak miec mloda dusze i wtedy starosc niestraszna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Modny Adres- dziękuję za sprostowanie, pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za wszystkie komentarze, ostatnio miałam kłopoty z internetem ale już jest O.K.
    Sivka- Ewa Minge to ale mnie super projektantka ale jej twarrz!!!...mam takie same odczucia jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podsumowując krótko temat, najważniejsze jest to, na ile lat człowiek się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje zwyklaki mają w sobie to COŚ:D
    co do kultu młodości, to prawda, że jest wszechobecny i nam kobietom nie jest łatwo...ale uważam, że wszystko jest dla ludzi, tylko stosowane z umiarem...botoks i inne zabiegi potrafią dokonać tyle samo złego, jak i dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny ten płaszczyk! Od razu wpadł mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Always beautiful. I am always amazed at the beautiful colour of your eyes.Are we going to see you in skirts soon???
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne z ciebie Kobieta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pierścionek! Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja siłownię z solarium w pakiecie mam w ogrodzie, a największymi komplementami są pomyłki, gdy biorą mnie za mamę moich nastoletnich wnuczek. Cudne uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Slicznie i mlodo wygladasz jak zawsze a to dzieki Tobie i Twojemu usmiechu jak rowniez podejscia do zycia.

    Pozdrawiam PA IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  31. Way cool! Ѕomе ехtremely valіd
    ρointѕ! I аppreciate you pеnning this artiсle
    and alѕo the rest of thе websіte іs verу good.
    My weblog ... amazon.com

    OdpowiedzUsuń