czwartek, 6 października 2011

Sweter w jesiennych barwach...

Swetry

Wygodne, praktyczne, pasują do wielu stylizacji, prawie na każdą okazję. Niezbędne w czasie jesiennych, chłodnych, deszczowych dni i w czasie srogiej zimy.  
Ogromne swetry najlepiej komponują się z długimi spódnicami oraz ze spodniami.  Bardziej na luzie z leginsami, szortami i skórzanymi spodenkami.  

 Stylista radzi

/przy masywnych nogach jeansy o klasycznym kroju to najlepszy fason, biodrówki odpadają, spodnie mają być do talii, długie, długość 3/4 czy 7/8 też odpada, bo skróci nogi/ 
 Cały czas szukam tych idealnych dla mojej sylwetki ale to nie jest takie proste.

 Mój sweter nie jest aż tak duży.

W szaro-buro-beżowym kolorze, z krótkimi rękawami,  wiązany w pasie.
Pod spodem czarna cienka bluzka / w chłodniejsze dni będę podkładać  golfy i ciepłe bluzki /.
Zestawiony ze spodniami / jeansy / o klasycznym kroju.

Buty na obcasie  / wydłużają nogi /

i mała torebka.   


POZDRAWIAM!

Niech taka piękna jesień zostanie z nami jak najdłużej!


sweter-atmosphere
spodnie-Big Spade
buty-atmosphere
torebka-Designers
bluzka-Orsay

31 komentarzy:

  1. Swetrzysko doskonale plus swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękne zdjęcia :) Podoba mi się jak się Pani ubiera i to,że na każdym zdjęciu widze uśmiech :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie modelko,spodnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko i ten piękny uśmiech. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swetry to jest jeden z lepszych wynalazków ludzkości, czego dowodem są również te zdjęcia. A przy okazji zapraszam na www.kobietnik.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I u mnie dzisiaj było tak zimno, że taki sweter świetnie by się przydał... niestety nie spojrzałam na termometr i troszkę było mi zimno... Wspaniałe zdjęcia, wyglądasz przepięknie... i bardzo podobają mi się buty... Na dział ze spodniami spróbuj zerknąć w C&A tam mają naprawdę najprzeróżniejsze modele... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wielkie i wszelkie swetrzycha!:) Wczoraj udało mi się upolować dwa w lumpeksie,są jak nowe a do tego luźne i miluchne:)Twój jest świetny i bardzo fajnie go połączyłaś:)Piękny uśmiech-Pozdrawiam serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam takiego swetra!!!
    świetnie go połączyłaś! ja z dżinsami lubię wszystko:)) na swój krój trafiłam we Wranglerze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem amatorką swetrów i sweterków, miękkich, ciepłych i wygodnych, jedyne czego zdecydowanie nie lubię to "gryzącej" wełny i golfów, no chyba że będą duże i nie będą przylegać do szyi ;)
    pozdrawiam Basiu i życzę słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. I wyszło pięknie! Specjalne zachwyty kieruję w stronę torebki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie !! Piękna jesienna sceneria !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bardzo bardzo bardzo BARDZO mi się podobasz w takim wydaniu i swetrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, bardzo korzystnie wyglądasz... Jesień Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny gruby sweter! bardzo podoba mi się jego kolor! i torebka też super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się:) I to bardzo:)
    Ach, znaleźć dżinsy idealne - niełatwa sprawa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A twój uśmiech bezcenny :0 pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie Basiu, już nie wytrzymam ani minuty dłużej. Co za różnica 2 dni jak i tak mi musi odstawić. Wolę mniejsze zło, nie chcę być ślepa. Morfologia spadła a okulistka powiedziała że w żadnym wypadku nie może więcej bo to groźne dla mojego wzroku. Nie mogę dać szafować moim zdrowiem dla wyników.Skutki odczuwam jeszcze choć już nie jest tak tragicznie jak wczoraj. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweter świetny i widać po Twojej minie że dobrze się w nim czujesz, ja też lubię takie grube swetry. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torebka <3 Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. My God! You look wonderful youth! I must say that all power is not the sweater ... no ... it's your smile!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się wkomponowałaś w ten jesienny krajobraz :) Sweterek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Napislalam kiedys moj komentarz do tego posta , Basiu, a ze mamy problem przejsciowy z dostawa neta wiec w momencie jak go wysylalam nie bylo neta i pewna ze juz poszedl do Ciebie zamknelam strone..a dzis wiedziona instyktem postanowilam sprawdzic. kto tam co jeszcze fajnego u Ciebie napisal no i okazalo sie ze mojego komentarza nie ma..wiec teraz krotko..sweter super.swietna torebka a Ty jak zawsze milo usmiechnieta i widze ze te chlody Ciebie nie dotycza..Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje za wszysytkie komentarze.
    Alicja-czasami tak bywa,że coś znika, mnie często zrywa połączenie i nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for any other great post. The place else may
    anybody get that kind of information in such a perfect manner of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I am on the search
    for such info.

    Feel free to surf to my web blog :: como agrandar el miembro masculino

    OdpowiedzUsuń