środa, 2 marca 2011

Moje małe tajemnice....


Zabawa polega na podaniu w punktach ciekawostek o sobie, których nie udało wypaplać się na blogu . Do zabawy wkręciła mnie Gosia. Nie wiem czy to coś ciekawego co napisałam.  Oceńcie same.

1. Kocham kwiaty a moja faworytka to róża.
 2. Lubię obserwować przyrodę / w parku leśnym  - Zielona/.
3. Kocham góry latem / nasze rodzime Tatry/.
...i zimą...
4. Kocham podróże choć ostatnio pozostały mi tylko wspomnienia.
/ze starego albumu/

Wenecja lata 90-te

Istria

5. Kiedyś "namiętnie" jeździłam na nartach

 /na lodowcu-Austria - lata 90-te/

...i ćwiczyłam / dzisiaj tylko steperek w zaciszu domowym- pół godzinki dla słoninki /.
6. Chcę wrócić do dawnej wagi ale brak mi motywacji i silnej woli.
7. Zbieram drobiazgi - moja słabość to aniołki.
 8. "Mała czarna" to też moja słabość.

 9.Kolejna moja słabość to porcelana / ostatnio biała /.
10. Szczęśliwa babcia dwóch wspaniałych urwisów.

Nie chcę powtarzać ale nie wiem czy mi się udało.
więc do zabawy zapraszam:
  1. Koliberkę
  2. ThimleLady 
  3. BeAtta 
  4. Elfena 
  5. Dika16 
  6. Ameli 
  7. Kota-Behemota 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Powiem krótko...mega pozytywna, stylowa kobieta z pasjami!!!Nic dodać, nic ująć.pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z blueberry,że jesteś stylową kobietą z pasjami :)
    Fajnie jest poznawać lepiej ludzi, którzy są inspiracją :)Piękne zdjęcia Basiu :))
    No i dziękuję za wkręcenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod Wielkim,Pozytywnym wrażeniem jaka z Pani Cudowna kobietka z tak fajnymi pasjami :)
    Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy... na pewno skorzystam tylko muszę przygotować to i owo ;)

    pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, góry są niezwykłe. Jeśli je kochasz, polecam Norwegię, niezastąpione widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakich to ciekawych rzeczy sie dowiedzielismy!Na babcie to ty nie wygladasz to po pierwsze !!wspaniala figura trzeba przyznac to po 2,dziekuje za zaproszenie do zabawy to po 3, rzeczywiscie masz ciekawe zainteresowania to po 4, a po 5 to rowniez jestem pod wrazeniem twojej osoby i to nie tylko jako szafiarki!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś prawdziwą kobietą z klasą!!!
    piękne tajemnice - ale o te róże ,to Cię podejrzewałam;))

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze to mieć swój mały, babski świat:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluberry-dziękuję
    Talia-za daleko,dla mnie nasze Tatry są NAJ!
    Koliberka-zdjęcia to moje hobby
    BeAtta-dziękuję, Ty też jesteś badzo miłą osóbką
    Elfena-dziękuję,uwielbiam być babcią a wnuki kocha się NAJ!
    Tara-takie małe tajemnice, nic wielkiego a na punkcie kwiatów mam bzika, zapraszam na drugi blog
    Kayaretro-trzeba mieć "coś" babskiego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na niczym nie mogę się skupić ,jak tylko na Twojej dawnej figurce :) to zdjęcie gdzie ćwiczysz jest boskie!!
    a góry tez kocham!
    no i naprawdę jest kobietą z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem tyle pasji,świetna forma, po prostu super
    i dziękuję za zaproszenie do zabawy - niebawem i ja zdradzę kilka tajemnic ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne te Twoje słabości:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosia-chce wrócić ale to nie jest łatwe
    ThimbleLadt,Beti444-dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń