sobota, 19 marca 2011

Fiołki i róże...

Fiołki i róże, czyli fiolet i róż. 

 Fioletowa marynarka i różowa bluzka.
 Korale w odcieniu różowo-czerwonym , nie bardzo lubiane, bo dość ciężkie,  kupiłam na giełdzie z kamieniami naturalnymi ale nie mam pojęcia co to jest.
Buty i torebka w kolorze bordowej czerwieni / myślę, że ten kolor tak można określić /.
Nic innego z szafy nie pasowało, choć to tych dodatków nie jestem całkowicie przekonana.

Miłego weekendu!


marynarka-Debenhams 
bluzka-Marks&Spencer
spodnie-jeansy/Sunbird/
buty-Market
torebka-Vintage
korale-gdzieś na giełdzie
pierścionek-I-am 

25 komentarzy:

  1. Basiu, rewelacja!!! Genialne połączenie kolorystyczne i marynarka - cudo!!! miłego weekendu!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Magdziu, również miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zachwyciły mnie buty,są CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. śnieg ?! współczuję, mam go dość . Lubię kiedy jest ciepło, baaardzo ciepło :D
    z utęsknieniem czekam na lato i pierwsze promienie słońca !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    a mnie zachwyca marynarka, jej kolor i kroj i tyle roznosci mozna do niej zalozyc :)
    Dzisiaj sie nosi rozne dekoracje, ja osobiscie zakladam albo korale albo szaliki, ale jedno i drugie pewnie jest dopuszczalne :)
    Buty i torebeczka tez swietne...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och...kolorowo. Super :) Świetnie. Tak mało jest u nas koloru na ulicach. To jest sposób aby przetrwać zimę. Podoba mi się wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są prześwietne!!!całość żywa,kolorowa...bardzo mi się podoba:))
    fryzurka chyba też odświeżona?:) pięknie wyglądasz...już wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddawaj buty - niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zestawione kolory Basiu :)
    Buty śliczne!
    Miłej niedzieli Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gra kolorow..podoba mi sie zakiet fioletowy z bluzka rozowa..jakos nic sie tu nie gryzie..wygladasz w tym bardzo, bardzo elegancko..po wizycie u Ciebie skorygowalam troche moja szafe i wybieram sie na zakupy..chce mi sie cos nowego no i nie mam co na siebie wlozyc..owocny twoj blog..mozna wiele podpatrzec..

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie i piękna marynarka :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. I am delighted to follow your blog, thanks for your visit, I came up here and of course I'm drooling with your outfits, but your bags captivated me. Love, love them.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam połączenie różu z fioletem, świetna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor marynarki i cudowny pierścionek:)
    Pozdrawiam:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. niezwykle barwnie i jak zwykle wszystko na miejscu! - buty, torebka, biżuteria - rewelacja, szczególnie podobają mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka ma swietny kroj, bardzo mi sie podoba apaszka-piekny rudawy kolor:)i buciki tez :) Pozdrawiam porannie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są rzeczywiście kapitalne-taki koturnoobcas zapewnia stabilność. Kolory też jak najbardziej na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie kolorów jest bardzo dobre, ale te buty! Śliczne i niebanalne :) Na zdjęciach z torebką kolory są chyba troszkę przekłamane (torebka wygląda na brązowa) , ale patrząc na to z butami, wydaje mi się, że wszystko świetnie się zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam tych kolorow u siebie w szafie, moze czas zmienic cos? bede dalej podgladac.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka ma bardzo ładny kolor, a buty i torebka są po prostu świetne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja, całość. Butami zachwycam się osobno :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za wszystkie komentarze i fajnie, że kolory się podobają. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor marynarki genialnyyy!!!
    do tego w połączeniu z tym bordem robi furore:):):)
    ślicznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrycja-pokochałam ostatnio bardzo odważne połączenia, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń